– CHIPTUNING
– POMIAR MOCY NA HAMOWNI
– PROGRAMOWANIE ECU
– WYŁĄCZENIE SYSTEMU SCR ADBLUE
– WYŁĄCZENIE DPF/FAP
– WYŁĄCZENIE ZAWORU EGR
– WYŁĄCZENIE KLAP W KOLEKTORZE
– USUNIĘCIE POSZCZEGÓLNYCH BŁĘDÓW DTC
– ELEKTRONICZNE WYPALANIE FILTRA FAP/DPF
– KOREKTA OPROGRAMOWANIA
– KOREKTA DAWKI STARTOWEJ
– DIAGNOSTYKA DIESEL (BRAK MOCY , TRYB AWARYJNY)
-dzięki najwyższej klasy sprzętowi mamy możliwość wykonania modyfikacji programu sterującego pracą silnika w najnowszych samochodach DIESEL turbodoładowanych oferujemy realne większe osiągi samochodu w granicach 20-40% mierzone na hamowni!!! W samochodach które posiadają FAP/DPF istnieje możliwość usunięcia ich wraz z podniesieniem mocy.
WYŁĄCZENIE FAP/DPF
-mają Państwo problemy związane z filtrem cząsteczek stałych…jesteśmy w stanie pomóc rozwiązać problem raz na zawsze !!
Wyłączamy programowo jak i fizycznie kłopotliwą część z samochodu ,żadnych więcej trybów awaryjnych ,kosztownych napraw ,przedwczesnej wymiany oleju , natomiast po wyłączeniu filtra zmniejszy się nam spalanie oleju napędowego
POMIAR MOCY NA HAMOWNI PODWOZIOWEJ
– oferujemy pomiary mocy na hamowni w celu sprawdzenia aktualnej kondycji naszego samochodu, kupujesz auto…sprawdź je pod względem sprawności silnika!! ofertę kierujemy również do grup zorganizowanych … grupowe hamowanie znacznie obniża cenę usługi hamowania
DIAGNOSTYKA
– specjalizujemy się w diagnostyce samochodów z silnikami DIESEL, usterki związane z brakiem mocy , ciężkim zapalaniem ,trybem awaryjnym itp diagnozujemy odpowiednimi testerami a dzięki posiadaniu hamowni przeprowadzamy testy pod obciążeniem ustawiamy również kąt wtrysku jak i dawkę paliwa w VP37
KOREKTA DAWKI STARTOWEJ
– problem z zapalaniem ciepłego silnika w TDI rozwiązujemy poprzez programowe usunięcie defektu …raz na zawsze !!! nie trzeba już męczyć rozrusznik ….samochód po tej operacji pali na przysłowiowy dotyk
WSPÓŁPRACA
Zapraszamy do stałej współpracy warsztaty samochodowe ,salony samochodowe oraz firmy zajmujące się chiptuningiem w kraju oraz za granicą .